شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

خدمات چاپ انتشارات باوین کتاب

خدمات چاپ انتشارات باوین کتاب

برای چاپ کتاب به صورت دیجیتال یا افست بعد از قیمت گرفتن از تمام مراکز از ما هم قیمت بگیرید.

چاپ کتاب، نشریه و مقاله یک بازار مفید برای رسیدن به اهداف بزرگ است.

شما چه دانشجو باشید و بخواهید در مصاحبه ی دکترا شرکت کنید و چه استاد دانشگاه باشد و خواهان افزایش رتبه ی علمی‌و شغلی خود باشید، چاپ یک کتاب امتیازات بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت و به شکل ساده تر، پلی است برای رسیدن به اهداف علمی‌هر شخص فرهیخته.

اگر هم که نویسنده باشید چاپ کتاب راهی است برای ثبت کردن اثر خودتان و معرفی آن به دنیای بیرون.

انجام کلیه خدمات چاپ کتاب

انتشارات باوین کتاب با سالها تجربه و صدها نمونه کار درخشان، آماده همکاری با مشتریان گرامی از آغاز تا انتهای مراحل چاپ و صحافی می باشد.

ما از ابتدا تا انتها در کنار شما خواهیم بود تا بهترین خدمات را با توجه به بودجه مورد نظر شما ارائه دهیم.انتخاب مناسب ترین روش چاپ و راه حل های موثر در جهت کاهش هزینه، و بالا رفتن کیفیت به مشتریان گرامی نشان داده می شود و در اجرای آن همگام با مشتریان خواهیم بود .

هدف ما ایجاد همکاری بلند مدت با مشتریان ، رضایتمندی از خدمات چاپ، می باشد. نمونه کارهای اجرا شده در این مجموعه سندی بر اثبات کار ما می باشد.

مراحل چاپ و هزینه ها:

بعد از آماده کردن فایل تایپ شده کتاب توسط نویسنده یا تایپیست مراحل زیر با توجه به نیاز بایستی طی شوند:

  1. ویراستاری کتاب: چندین نوع ویراستاری وجود دارد که شما می‌توانید از خدمات آنها و انواع آنها استفاده کنید. برای اینکه بدانید کتاب شما به چه نواع ویراستاری نیاز دارد می‌بایست از طرف افراد متخصص آن را ارزیابی نمایید.  سه نوع ویراستاری ادبی، علمی و دستوری وجود دارد. شاید کتاب شما نیازمند هیچکدام از ویراستاری‌ها نباشد و شاید هم به هر سه نوع نیاز داشته باشد یا اینکه صرفاً به یک نوع نیاز داشته باشد.
  2. صفحه آرایی: با توجه به تعداد صفحات، داشتن فرمول، جدول، تصویر و غیره متفاوت است.به صورت معمول ۳۰۰۰۰ الی ۵۰۰۰۰ ریال برای هر صفحه محاسبه می شود.
  3. طراحی جلد کتاب: ۵۰۰۰۰۰۰-۸۰۰۰۰۰۰ ریال (در صورتی که طرح آماده داشته باشید این هزینه حذف می شود)
  4. اخذ شابک، فیپا و مجوز ارشاد:  اخذ مجوز، شابک، فیپا، نظارت فنی، هزینه های ناشر و …به صورت ثابت بابت هر عنوان کتاب     ۱۰۰۰۰۰۰۰-۱۵۰۰۰۰۰۰  ریال
  5. چاپ کتاب: در محاسبه هزینه چاپ متغیرهای زیر موثر هستند که بعد از اعلام متغیرهای سرمایه گذار، هزینه های چاپ کتاب با ۵ درصد اختلاف (بسته به قیمت روز کاغذ) برایتان فاکتور شوند.
  • تعداد صفحات: در هزینه چاپ کتاب اولین و مهمترین عامل تعداد صفحات یک کتاب است. یک کتاب استاندارد از ۱۶۰ صفحه به بالا است
  • چاپ متن : رنگی یا سیاه و سفید با تحریر ۷۰ گرمی
  • جلد کتاب: شومیز ۲۵۰ یا ۳۰۰ گرمی یا گالینگور.
  • قطع کتاب: از کوچک به بزرگ عبارت است از : جیبی، رقعی (بیشتر برای کتابهای ادبی و عمومی‌)، وزیری (بیشتر برای کتابهای دانشگاهی و تخصصی) و رحلی (بیشتر برای کتابهای کمک درسی ).

طبیعی است که قطع بزرگتر قیمت کتاب را بالاتر برده و قطع کوچکتر قیمت را کاهش خواهد داد. در زیر ابعاد دقیق آورده شده است.

قطع کتاب 365x330 - خدمات چاپ انتشارات باوین کتاب

%D8%A7%D8%A8%D8%B9%D8%A7%D8%AF %D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF %D9%82%D8%B7%D8%B9 %D9%88 %D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B2 %DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8 - خدمات چاپ انتشارات باوین کتاب

Paper Print Sizes Book Magazine Formatting Nashreonline 1 780x470 - خدمات چاپ انتشارات باوین کتاب

  • نوع کاغذ: تقریباً برای چاپ کتاب ۳ نوع کاغذ استفاده می‌شود الف) کاغذهای سپید تحریر، ب) کاغذ کاهی یا فانتزی، ج) کاغذهای گلاسه. برحسب اینکه مولف از کدامیک از این نوع کاغذها برای کتاب خود استفاده نماید قیمت چاپ کتاب متغیر خواهد شد. کاغذهای سپید تحریر ارزانترین و کاغذهای گلاسه گرانترین نوع کاغذها هستند و کاغذهای کاهی و یا فانتزی قیمتی بینابین دارند
  • تیراز چاپ: از ۵۰ نسخه به بالا. هر چه تعداد تیراز بالاتر رود هزینه تمام شده چاپ یک کتاب کمتر می شود . در تیراژ های زیر ۲۰۰ از چاپ دیجیتال و تیراژ ۱۰۰۰ از چاپ افست استفاده می شود. توضیح اینکه:
  • چاپ دیجیتال: این روش را معمولا چاپ با تیراژ پایین می‌نامند و در آن از فیلم و زینک استفاده نمی‌شود.معمولا کتاب‌ها و نشریاتی با نسخه‌‌‌های زیر ۲۰۰ عدد را با این روش به چاپ میرسانند.
  • چاپ افست: این روش دارای کیفیت بسیار مطلوبی نسبت به چاپ دیجیتال است و میتوان بهترین روش چاپ را چاپ افست نامید.در نمونه هایی که تعداد نسخه ی آن‌ها بالای ۵۰۰ عدد است، این روش مقرون به صرفه خواهد بود.
  • چاپ افست، یک روش چاپ با کیفیت بالا و رنگهای طبیعی است. برای چاپ افست، نیازمند آماده سازی قبل از چاپ میباشد (تهیه زینک و لیتوگرافی) و به همین دلیل، سرعت چاپ آن کمتر از چاپ دیجیتال است و هزینه چاپ در تیراژ کم با این روش، به صرفه نیست. با این حال، چاپ افست تنها یک بار نیاز به تهیه زینک دارد و با افزایش تیراژ چاپ، هزینه ها کاهش می یابد و این روش چاپ به صرفه تر میشود.

www.BavinKetab.ir

1777892 QonZS2 r m 300x266 - خدمات چاپ انتشارات باوین کتاب
خرید عمده انتشارات باوین

لیست انتشارات باوین کتاب:   مشاهده      لیست انتشارات

سایر کتب بازار سرمایهمشاهده

خرید جزئی با تخفف:  فروشگاه

خرید عمده (تلگرام) و مشاوره چاپ:  @BavinKetab

لینک ها

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.