شنبه, اردیبهشت ۸, ۱۴۰۳

بسته های آموزشی تحلیل در بازار سرمایه

ams1 - بسته های آموزشی تحلیل در بازار سرمایهمعرفی

به اطلاع کلیه علاقمندان بازار سرمایه می رساند با توجه به مشغله مدرس  محترم و تقاضای علاقمندان به بازار سرمایه بسته های آموزش جامع تحلیل در بازار سرمایه دکتر علی محمدی:مدرس و تحلیل گر بازار سرمایه با عناوین مختلف آماده و روانه بازار عرضه می شود که تاکنون عناوین زیر عرضه شده اند.


کلاس های آموزشی

به اطلاع مي رساند با توجه به تماس های مکرر دانشجویان و علاقمندان به مباحث بازارهاي داخلي و بين المللي ( بورس، سهام، ارز، فلزات و ….) مبنی بر حضور در دوره هاي آموزشی دكتر علی محمدی نویسنده، مدرس و تحلیل گر بازارهای سرمایه (مشاهده رزومه)، به اطلاع می رسانیم دوره “آموزش تحليل گري در بازارهاي سرمايه” با چنين رويكردي به دو صورت حضوری و غیر حضوری یا همان آنلاین با عناوین مختلفی ، طراحي و در اختيار علاقمندان قرار گرفته است که تاکنون حدود ۱۰۰ دوره آن در سراسر کشور برگزار شده است. 

در این چند مدت اخیر به دلیل مشغله زیاد مدرس محترم دوره های مذکور تعطیل شد لیکن به دلیل کثرت تماس های علاقمندان جهت شرکت در دوره های طراحی شده و مذاکرات صورت گرفته با مدرس محترم قرار شد بسته های آموزشی دوره های مذکور آماده و روانه بازار شود که تاکنون عناوین مختلفی از آن آماده سازی و به بازار عرضه شده است که جهت کسب اطلاعات بیشتر از دوره های منتشر شده و تهیه آنها می توانید اینجا کلیک کنید.

 مزایای بسته های آموزشی 

اگر قرار است بسته های آموزشی دانش تحلیل گری در بازار سرمایه دکتر محمدی را تهیه کنید احتمالا پرس و جو کرده اید و می دانید که یادگیری این دانش صرفا به یادگیری برخی از اصطلاحات و ابزارهای تحلیل در بازار خلاصه نمی شود.  به همین دلیل هم هست که این مجموعه با توجه به سیر یادگیری دانش تحلیل گری در بازار سرمایه (اینجا کلیک کنید) که مورد تاکید بسیار از مراکز آموزشی دنیاست، طراحی و روانه بازار شده است تا افراد بتوانند دانش خود در این زمینه را تکمیل نمایند.

ضمن اینکه مدرس این دوره ها، دکتر علی محمدی نامی آشنا در حوزه بازار سرمایه هستند که کمتر کسی است که از منابع آموزشی ایشان به خصوص ۱۴ عنوان کتاب های  ایشان استفاده نکرده باشد (برای اطلاع از ترتیب مطالعه کتاب ها اینجا کلیک کنید).

ویژگی ها

خلاصه اینکه اگر بخواهیم به برخی از مزیت های این بسته ها اشاره نماییم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • ارائه مباحث مختلف طبقه بندی شده طبق سرفصل های آموزش دانش تحلیل گری
  • کاملا تصویری و با ارائه مثال های مختلف از بازار
  • قابل استفاده در کلیه بازارهای مالی اعم از بورس، سهام، بازار کالا، سکه آتی ، بازار ارز و …
  • بدون محدودیت سنی 
  • بدون محدودیت زمانی (در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از آموزش های بسته ها استفاده کنید لذا مناسب برای افرادي که ساعت کلاسها در طول روز با برنامه کاري، تحصيلي و يا شخصي ايشان مطابق نيست.
  • مناسب برای افرادي که در ساير استان ها يا حومه تهران سکونت داشته و محدوديت رفت و آمد دارند.
  • مناسب برای مديران و متخصصيني که به علت حجم کار بالا در طول روز نمي توانند در کلاسها شرکت کنند.
  • یادگیری از طریق تمرین و تکرار (هرچقدر که دوست داشته باشید می توانید Back بزنید و دوباره تمرینات را ببینید)
  • قابل استفاده در کامپیوتر (و این یعنی اینکه مرور زبان در هر زمان و مکانی ساده تر می شود)
  • و …..نکته آخر مدرس نام آشنای این مجموعه  

و مزایای دیگری که در توضیحات خود مجموعه داده شده است. این ها فواید و سودمندی های تایید شده و مشخص این بسته های آموزشی هستند. اما همه چیز به خود شما بستگی دارد که چقدر وقت بگذارید.…

برخی از پکیج های منتشر شده را در زیر مشاهده می کنید:

منتظر عناوین دیگر باشید. اگر عنوان پیشنهادی هم دارید لطفا با درج نظر در پایین همین صفحه ما را در جریان قرار دهید

 

Welcome Back!

Login to your account below

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.